duminică, 18 decembrie 2011

Azi nu




Prima data de cand sunt aici, si ma simt complet desnadajduita. Mi-e frica de viitor, daca e un viitor pentru mine. Am impresia de multe ori ca nu am dreptul sa visez la fel ca ceilalti, ca undeva la sol imi cad dorintele si ca nimic nu o sa primesc. Nu e o atitudine pozitiva, nu e ceva ce ma ridica, dar e ceva real. Stiu: Dumnezeu e in control!
Si ca deobicei, urmeaza un dar. Dar nu ma simt in stare sa inaintez, sa fac pasi inspre bine. Dumnezeu are planuri bune cu toata lumea. Si El vrea sa fiu o marturie vie, dar ma simt asa de slaba. Sunt dezamagita, dar e numai vina mea, pentru ca imi pun nadejdea in oamenii si nu in Dumnezeu. Azi nu ma simt in stare sa vad partea pozitiva, azi nu. Dar maine, maine e o noua zi.Si maine o iau de la capat. Si nimeni si nimic nu o sa ma intoarca pe drum. Am de mers, da. Dar merg cu Domnul. Azi o sa dorm. Azi nu are rost. Maine incep!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu