sâmbătă, 17 decembrie 2011

Timp.



In ultimele doua zile nu am prea avut timp sa pot sa scriu deci o sa inghesui doua zile intr-o singura postare. Am avut un timp minunat,pentru ca am ales sa ma bucur de el, si pentru ca aici in Spania sunt niste oamenii scumpi si dragi.
Timpul, relativ scurt, si foarte esential. Cand timpul se gata, te gati si tu. Nu sunt constienta ce important e sa pretuiesti timpul, sa alegi sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Sa stiu ca maine as muri, azi as trai diferit.
Am ales sa vin in Spania, si sa ma bucur de alegerea mea, chiar si atunci cand nu simt. Nu vreau sa mai fiu emotiva si instabila, si incerc sa schimb asta. Dar nu imi este deloc usor, ma enervez asa de usor, si imi stric dispozitia instant, sunt ca o petarda de multe ori, explodez si atac, uit ca in urma mea las urme.
Asta e ceea ce vreau sa evit, sa las urme de foc in urma mea, am fost chemati sa fim indelung-rabdatori si inceti la manie. Am fost chemati sa fim lumini in intuneric. O lumina continua, nu un bec ce se stinge din cand in cand. Azi m'am suparat gata inchid becu pana imi trece, apoi il aprind iarasi. Nimeni nu a zis ca e ceva usor sa fii o LUMINA in intuneric, si schimbarea atitudini necesita timp si in primul rand o dorinta de schimbare. Dar sa nu uitam ca timpul nu e al nostru, e un dar si darul vine de la Domnul. Timpul sa ma schimb e ACUM. Timpul sa fac ceva e AZI, si persoana care are nevoie de o schimbare sunt EU. Nu vreau sa mai privesc la ceilalti si asta sa fie un motiv de razvratire, sa vad ce e rau la ei, uitand de mine.
Dumnezeu are planuri pentru noi, si sa nu facem ceea ce El a zis, irosim timp pretios.
Zilele astea rabdarea mea a fost incercata, si nu cred ca am fost biruitoare de fiecare data, dar vreau sa incerc sa fiu. Cat depinde de mine, vreau sa fac doar voia LUI!
Va las, ca azi e ziua de curatenie. Cateodata ar trebui sa ne curatim si inimile si mintile de lucrurile urate. Va las cu un verset:
Proverbe 17:17." Prietenul adevarat iubeste orisicand si in nenorocire ajunge ca un frate¨.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu