marți, 13 decembrie 2011

Inceputuri.


Deci cine a zis ca prima zi e cea mai usoara se insala amarnic. E greu sa te obisnuiesti cu oamenii, sa vezi ce tabieturi au ei, sa vezi felul lor de a fi, si pe deasupra sa te si adaptezi. Dar nu e imposibil nu atunci cand vrei si incerci.Oricum sunt mai mult decat binecuvantata ca am o familie asa frumoasa unde sa stau. Am 2 nepotii adorabili si o sora si un cumnat, care merita tot respectul. :)
Ieri seara am ajuns, si am fost primita cu mare tam'tam de niste oamenii asa de faini. Prietenii sunt cadouri care ti le faci singur, zicea cineva, si de data asta tind sa ii dau dreptate. Oamenii care au inimi mari si deschise intotdeauna iti fac ziua mai buna si ei au reusit.
Ma gandeam pe drum incoace, scria ¨The sky is no longer the limit¨era motto'ul celor de la wizzair. Si ma gandeam , o fii chiar asa, am ajuns sa zburam, sa ne urcam in nori, si gata, deja avem impresia ca tot ce e in jurul ar trebui sa ne apartina, si lucrurile nu stau chiar asa.
Ai libertatea sa faci ce vrei, DA, dar nu uita ca sub calauzirea lui Dumnezeu intotdeauna vei face cele mai bune alegeri.Si El imi poate ghida mie pasii, dar pentru asta eu trebuie sa ascult ceea ce El imi spune.
Am facut multe greseli la randul meu, de'a lungul vietii mai mult mi'a parut rau de ce am facut gresit decat sa ma bucur de ceea ce am reusit, si asta doar ca am ales gresit! Asa ca eu nu vreau sa traiesc mereu cu sentimentul de esec. Mai bine schimb ceva. Implicare in viata mea, dedicarea vietii mele si traierea personala si vie cu Dumnezeu asta e ceea ce eu am nevoie sa pot sa avansez si sa traiesc CORECT dupa Cuvantul LUI.
Maybe the sky is no limit for others, but God is what helps me limit myself!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu