miercuri, 14 decembrie 2011

Inca nu.



Si uite asa au trecut 2 zile, si nu am cedat!Am avut asa un timp fain cu oameni scumpi si dragi mie. Dan S. ar fi dezamagit sa stie ca inca nu ma gandesc sa ma intorc acasa. Cum sa ma intorc? Cand eu am nevoie de timpul meu, departe de tot ceea ce ma impiedica sa fiu eu.
Ziua asta a trecut mai usor, m-am bucurat de ea, am fost la cumparaturi si am vazut oamenii care se plimbau nestingheriti prin piata sau prin magazine. Conform ziarelor e criza, dar ceea ce ele au omis e abilitatea oameniilor de a se adapta. Noi ne adaptam in functie de ceea ce viata ne ofera. Daca in viata dai de multe greutati te adaptezi sa le faci fata. Nu te dai batut cu una cu doua, viata e un dar, pe care Tu il conduci, nu ea te conduce. Nu te lasi lovita de ganduri rele si de intamplarile aiurea, inveti sa le faci fata si sa treci peste. Asta vreau si eu. Sa invat cum sa fiu PUTERNICA. Ciudat nu?... Nu imi doresc altceva decat sa invat sa fiu EU, si sa nu ma las purtata de vant la fiecare indoiala, durere sau suparare. Usor nu e sa ajungi sa fi increzatoare dar scrie: ¨Pot totul in Hristos care ma intareste¨, de asemenea: ¨Cere'ti si vi se va da¨..Asa ca eu am cerut, si cred ca o sa primesc, si ca o sa pot sa duc la indeplinire chemarea care am primit'o pentru ca nimic nu e imposibil atunci cand crezi. Vi se pare un cliseu? Poate, dar merita incercarea.
Deci ziua mea e gata, s'a terminat in compania a 2 prieteni minunati si a unei cesti mari de ceai verde. Dar maine e o noua zi, o zi in care trebuie sa o iau de la capat, sa invat sa traiesc CORECT, sa traiesc viata care am fost creata sa o traiesc, si sa o traiesc la MAXIM, pana atunci va las cu un verset pentru ziua de 15 Decembrie 2011:
Proverbe 15: 30 O privire prietenoasa inveseleste inima, o veste buna intareste oasele.


P.S. Fanu m'a dus sa vad marea, deci am fost pe faleza! Perfect time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu